våren är här!

Äntligen har våren kommit med full fart.
Har varit ute nästan hela dagen med de små busarna och det är så himla härligt väder!
Solen skiner och här i vår nya lya är det hel underbart att sitta på uteplatsen medan hundarna får springa fritt :)
Religionsterminen är i full gång och jag har träffat flera nya mycket trevliga människor. Tentadags igen på fredag nästa vecka och jag känner att tiden inte riktigt räcker till. De dagar jag har tid så finns inte lusten där och det gör ju inte saken bättre att jag är vrålförkyld, inte har någon aptit och dessutom sover riktigt kasst.

Nej nu är det slut på gnällandet :)
Dags att ta tag i skolan medan jag sitter och njuter av dagens sista solstrålar som värmer skönt genom glasrutan i vardagsrummet.

Ljuvliga vår!!!



Bild från i somras :) <3


Fina de är va, våra små älsklingar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0