Flytt och religion

Ja då var det äntligen dags att komma ifrån lägenheten på JH Dahlsgatan! På söndag smäller det! Känns helt underbart, obeskrivbart men samtidigt lite läskigt. Jag är inte så mycket för det där med stora förändringar så de känns lite jobbogt också. Men som tur är så har vi ju bil och 8 min bilfärd in till centrum 5 min till Hammar, 3 min till Rinkaby och 1,5h bilfärd hem till Halmstad ska nog göra att jag klarar mig ganska bra. Mycket jobbigt nu bara att bo utan internet och mitt bland tusen lådor när det bara är 6 dagar kvar till tenta... Kommer nog bli några timmar i skolans bibliotek känner jag.

För övrigt känns det helt ok att plugga nu. Börjar lära känna lite folk och så. Ska ju ändå gå med de flesta i 1 år framöver så det känns bra att man börjar hitta sin plats i gruppen på något vis.

Ikväll ska vi ha indiskt tema här hemma med fläskfilégryta, naanbröd och olika såser. :)

myys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0