Uppsatsdag

Idag har vi varit på handledningssamtal. Känns riktigt bra nu, handledaren är toppen och vi har många bra idéer.
Kändes som att vi fick en rejäl knuff i rätt riktning idag då vi startade på projektmallen. Nu ska jag skissa ner lite tankar kring ämnet och sen blir det en veckas ledighet.

Ikväll blir det lugnt, har dock massor att fixa här hemma. Synd bara att rumpan placerat sig så fantastiskt bra här i soffan :P
Knäpp som man är så har man ju börjat titta på höstens alla program, idol, ensam mamma söker och värst av allt Robinsson. Men det är ju jättespännande i år så man kan ju inte låta bli att titta.

Det är ju alltid likadant med dessa "såpor". Det finns en attityd i samhället att "fy va trista de är". Faktiskt har jag ett levande exempel hemma här i lägenheten. Mr Fredrik Nilsson. Nä jag vill inte se det... nä jag vill inte se det osv hörs varje kväll. Ändå sitter han med och tittar på de allra flesta program, och verkligen med inlevelse också. Det är på något vis som att vi hatar dessa program men ändå älskar vi dem.



Jaja färdigbabblat för mig


Kommentarer
Postat av: jessica

Vad ska du skriva om ? :)

2011-09-08 @ 12:13:58
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0