Hej igen!

Nu har jag vaknat från min bloggdvala och kanske hittat suget igen, jag är inte riktigt säker men nu känns det rolig i alla fall:)

Idag tackade jag nej till jobb och istället blir det en fullspäckad dag som nyss inletts med handling med farmor. Nästa stopp blir att hämta ut priser till morgondagens tävling och avslutning av dagen sker som så många andra kvällar på skjutbanan. Årets första 6,5 skjutning står på schemat och jag är en aning pirrig redan nu, stående ställningen och så även knä ställningen är inte riktigt hundra så vi får se hur det slutar.

Lilla Maggi är nu redo att giftas bort då hon från och med igår räknas som kvinna :) Nej okej hon är fortfarande min lilla bebis och kommer vara den hela sitt liv men det ställer ju till lite då hanarna i huset minst sagt är lite nyfikna på detta mystiska beteende :)

Nu blir det supergod lunch på Grand hotell med mammi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0