Tråkigt, tråkigare, tråkigast

Ja en sån dag är det idag :(
Fullt snökaos ute så det blir inga långrundor med vovvarna precis.
Becca har åkt hem till sig, och jag är ännu inte tillräckligt full med krafter
för att kunna jobba.
Pratade med mamma och pappa innan på telefon och allt var toppen!

Max och Maggi sover som små grisar i min säng och jag bestämde mig för att bara vila
två minuter, vilket resulterade i en och en halv timme så vi får väl se hur bra nattsömnen blir haha!

Ikväll är det i alla fall skytteträning, jag ska ansvara för Hallandsserien denna veckan (inrapportering m.m.) så
det kan ju bli spännande, NOT!!! :P:P:P


Nu ska jag och Sune gå på en liten promenad, förhoppningsvis utan att frysa ihjäl.

Hej svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0