Jo nog är det så

Att förkylning m.m. bryter ut när man äntligen får lov att slappna av. Dessutom har jag ju jobbat på skola och så senaste tiden och där går det mängder med influensor! Har ändå kunnat vara uppe och vaken idag även om jag har tagit det lugnt så har jag kunnat hjälpa päronen att fixa iordning inför den stora dagen! Mycket  som ska tänkas på och neeeej då inte är jag avundsjuk, bara lite hihi. Känns iaf riktigt bra att vi har vårat kvar!!!

Funkar riktigt bra här hemma nu med alla hundarna. Maggi och Teddi har funnt varandra och Max älskar att strosa runt i den stora trädgården med Sune. Jag köpte en ny säng till Max i helgen eftersom vi glömde den vanliga i Halmstad. Det blev en likadan som han har i Rinkaby så han älskar denna lika mycket. Nu sover han riktigt bra på nätterna och har dessutom piggnat till rejält!

Blir en riktig mysdag imorgon också så får vi hålla alla tummar vi kan för att bacillerna ska strunta i att göra mig ännu sjukare! Tack för alla era tankar det betyder mycket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0