Mys

Här sitter jag vid datorn med  en av mina  mys mys mys vovvar, nämligen Maggi tätt intill mig. Hon är så himla söt när hon kommer krypande upp i soffan och vill vara nära.  Hon har blivit himla bjäbbig och skäller så fort någon av de andra hundarna skäller eller hon ser något annat som kan vara skoj att skrämma bort. Jobbigt det där men vi tränar på det varje dag :)

Blev en ny sele till Maggi idag också. Hon fick en likadan som Max men annan färg. Hon blev alldeles hostig när vi var ute idag så på hemvägen från farmor körde vi inom Grissly och skaffade en sele. Hon fick vara med i affären så det var perfekt.

Ikväll ska jag och vovvarna till Kristianstad så nu har jag packat för fullt hela eftermiddagen. Var uppe med tuppen kl 7:00 idag så jag har fått mycket gjort! Har fått in en ovanlig ytm där jag sover mellan 22 och 06:30 ungefär och då är jag pigg, så varför ligag kvar? Har gjort så nu i 3 veckor .. vem vet man kanske börjar bli gammal?

Blev en hallandsserie idag också, sista omgången. Sköt 397p bara ett poäng från mitt personliga rekord så det kändes toppen och var riktigt kul! Hade två skott som var 9,9 och en 9,7 sen var det 10:or för hela slanten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0