Mer jobb!

Jag ska vara på Sofiebergsskolan må och ons denna veckan också, kanske tisdag också om jag behövs någonstans. Känns jättekul att jag har fått in foten på ett ställe där jag trivs både med barn, personal och föräldrar. De har redan börjat boka mig i mars och april så det känns riktigt roligt! Det är flera som ska på utbildning och några sjuka så då får jag många pass :) Blir så glad av alla snälla ord som de ger mig också <3

Idag har jag städat som aldrig förr hihi känns så himla skönt nu när jag fått sätta mig ner och allt är färdigt :) Alla fyra hundarna är hemma hos mig så det är aldrig en tråkig stund, alltid någon att busa eller gosa med!

Ikväll blir det söndagsmys

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0