Aj aj

Idag har jag varit så fruktansvärt fumlig så egentligen borde jag lägga mig och sova eller något resten av dagen så jag inte skadar mig :P
Startade dagen med att stänga av klockan och slå läppen och framtanden i bordskanten. Så med min fläskläpp gick jag och fixade frukost, när det var klart skulle jag ställa in det i kylen, smör och salami ramlade ut igen. Senare skulle jag fixa hundmat:Leverpastejen tappade jag på golvet och när jag skulle sätta ner Sunes mat så tappade jag skålen i trappan. Sen åkte jag iväg en stund. När jag kom hem igen slog jag huvdet i taklampan två gånger på en förmiddag.

Haha vågar man gå ut med hundarna eller man ramlar på en isfläck och bryter benet?

Annars har dagen varit bra så här långt :P
Nu blir det hundpromenad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0