Ledig dag!

Ja idag vaknade jag som vanligt av att Max var superpigg kl 6 och vill gå ut (dags att börja vänja sig vid det nu). Efter en långpromenad nu för en stund sen har jag nu planterat mig i soffan.
Tyvärr gör sin halsen påmind igen men jag hoppas att det bara är förkyldning. Så är det ju alltid när man äntligen skrapat ihop lite ledighet.
Eller ja ledighet och ledighet. Vi kom ju igång lite smått med skolan igår. Så nu är planen att vi inom två veckor ska ha fixat litteratur och kommit fram till vilken form av undersökning vi vill göra samt hur den ska genomföras.

Men idag tänkte jag unna mig lite ledighet. Blir skytte ikväll men annars tänkte jag ta tagen som den kommer :)



Bjuder på en härlig sommarbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0