HT-11

Hej!
Nu har jag spenderat 11 härliga veckor i Halmstad och hämtat massor med energi inför kursstarten. I höst blir det uppsats för hela slanten så alltså en hel del ledigt också eftersom jag just nu läser på halvfart.
Uppsatsen kommer att ha inriktning på mobbning ännu en gång.

Dagen till ära är det lite oro i magen. Framförallt eftersom jag inte alls vet när under hösten som jag ska vara i skolan, när vi ska börja skriva på uppsatsen på allvar osv. Svårt att boka in jobbpass när man inte vet hur det kommer att se ut. Att jag dessutom är anmäld till två olika kurser känns ju lite halvkonstigt. Däremot blir dessa frågetecken förhoppningsvis uträtade lagom till kl 16:00 idag då skoldagaen är slut.

Hösten kommer att bestå av en hel del plugg, lite jobb på Sofiebergsskolan, träning och förhoppningsvis en och annan resa till värme och/eller avkoppling.


Hoppas ni är sugna på att följa med mig :)



Kommentarer
Postat av: jessica

kul att du skriver igen :)

2011-09-01 @ 13:29:36
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0