Becca-dag

I förrgår gav vi oss ut i skogen jag, mannen och de två lurvnissarna. Första platsen resuterade i dyngsura skor, leriga hundar och noll svampar :) Omgång två blev däremot bättre. Dryga 3 liter kantareller lyckades vi skrapa ihop :)
Därefter blev det en tur till Maxi för att inhandla lite godsaker till svampen.

Middagsmaten blev grillkotletter, hemgjorda klyftpotatis och gräddig kantarellsås! Underbart :)



Gårdagen spenderades med bästa kompisen Becca. Vi hade som vanligt 1000 saker att prata om så tiden gick så himla fort. Härligt att träffa min underbara vän oftare nu :)
Blev shopping också, en vit halsduk inför vinterkylan. Nu har jag både höstjacka och halsduk. :)
Jackan köpte jag på Gekås där det för övrigt brann i plånboken som vanligt. Men oj så mycket fint vi har fått hem nu.

Nu ska jag ta en liten paus innan skytteträningen, får åka ut dit och säga hej i alla fall.
Tyvärr säger kroppen ifrån att det är vila som gäller så ingen träning för mig.
*Host och snörvel*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0