mys och pluggdag

Idag är jag och lilla vovven hemma själva. Vi startade dagen med att tvätta 6 maskiner varav en som inte startade som fortfarande står och tuggar :( Max ligger jämte mig i soffan uppe på en prydnadskudde och sover så sött :)
Dagen består av orienteringsplugg som ska in på torsdag.
Lägger jag på ett litet kol så blir jag klar idag, hade varit mer än skönt kan jag ju lova! Solen skiner ute idag också så jag och Max ska gå en långpromenad senare eller så åker vi till skogen när Fredrik kommer hem om han är sugen, vi får se.
Ikväll blir det  skytte i luftgevärshallen och sen säger säkert hjärnan godnatt :P




Här ligger lillen nu <3<3<3




Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Å vilken gullig bild på lilleman. Skogspromendader är ju aldrig fel

Kram mamma Mia

2010-09-21 @ 21:10:23
Postat av: Rinkaby

Ja Mimmi han är det sötaste som finns lille GOE Max.

2010-09-21 @ 22:09:30
Postat av: Carola

Ååååååå vilken gosig bild!!!! underbara Max! KRAM!

2010-09-23 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0