Bränts klart

Ja precis som den roliga kommentaren i förra inlägget beskrev det så har det bränts färdigt nu.
Skolan är i full gång och ja jag saknar faktiskt stämningen på Pilkington, första gången jag verkligen
känner så efter en sommar där men jag kan ju inte jobba där hela livet så det är bara att ta tjuren
vid hornen och bita ihop. Det känns som att den här terminen kommer bli den absolut jobbigaste
hittills. Vi har redan fått flera inlämningsuppgifter och planeringen för terminens gång börjar bli fastställd.
Har diskuterat med min skrivarkompis och vi börjar komma fram till någon form av ämne till uppsatsen så
det kommer säkert att kunna bli bra till slut. Tentan i idrottspsykologi däremot räknar jag nästan med att få skriva omtenta på för när till och med läraren säger att det kommer vara väldigt svårt så är det ingen tvekan om hur svårt det verkligen kommer bli!
Huvudet värker nu men de är ju så klart inte så konstigt efter att ha försatt samtliga hjärnceller på bahamas över sommaren. Så de blir en stunds vila nu i eftermiddag innan mannen i huset kommer hem och vill ha middag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0