praktiken har startat



Här ligger min lilla sötnos på hallgolvet. Igår var vi Helsingborg och köpte en
bilbur till honom. Den verkar jätebra så vi är helnöjda :)
Idag började första dagen på praktiken och just nu har jag lunch. Kändes helt okej där idag
tror att det kommer bli en jättebra praktik. I eftermiddag har vi 3 timmar med
riksgymnasiet och på onsdag blir första dagen som jag håller i ett pass ensam.
Visst är det lite pirrigt fortfarande men hoppas det fixar sig.
Har dessutom lite smått panik över alla andra grejer som ska göras under praktiken.
Typ: uppsats, VFU-uppgifter, aerobicprogram och annat smått och gott.


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Å vad söt han är Maxen. Kul att det verkar bra med praktiken. Kram mamma Mia

2010-10-11 @ 21:11:36
Postat av: Dallo

Var praktiserar damen?:) För att varva ner och orka ta tag i alla dom där "måsten" tror jag det är viktigt med lite vardagslyx! Typ gå o simma ibland, köpa något man länge har velat ha, göra ett litet hemma spa m.m. Även att våga släppa på kraven lite tror jag är viktigt. Du har under hela utbildningen visat lärarna att du är väldigt duktig och kan om du vill, nån gång måste man sortera och fundera på vilka "måsten" som är viktigast. Förstår du vad jag menar? Glöm inte att ha roligt, kramar:)

2010-10-12 @ 00:10:07
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: Elin

jättesöt hund!:)

2010-10-26 @ 16:42:23
URL: http://mitchies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0