Helt slut

Snacka om att helgerna är vädbehövliga. Denna helgen fick jag chans att samla krafter igen men det är nästan hemskt vad det går snabbt! Två dagar denna vackan jobbar jag till nio. Först 7:30 - 16 på praktiken sen 16-21 på jobbet. Tuffa tider jao tack. Praktiken denna perioden känns sådär- Tycker jag är lite svtrubbad och kanske lite gnällig men detta är nog första praktiken som jag inte känner att jag lär mig väldigt mycket. Det är ganska avslaget liksom, nej jag tror högstadiet är mer min grej ändå med lite mer liv och rörelse.

Har fått en diskmaskin så nu slipper vi i alla fall diska allt för hand, det känns bra för vi har inga krafter på kvällarna sitter med varsin dator och pluggar efter 23 kan det bli lite tv tid men oftast är ögonlocken alldeles för tunga då.

Nu ska jag vila bort dagens huvudvärk :( så jag är redo för träningen ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0