En härlig höstdag



Idag bjuder jag på en underbar bild på Max och hans favorit när han nyss har badat i poolen :) Hösten smyger sig sakta på och jag tycker det är så roligt att titta tillbaka på sommarens händelser då. Jag tror att Rinkaby längtar ganska så mycket efter lillen nu så vi får väl se om vi inte kan få till en träff snart :P

Utvärdering av praktiken idag: Hade min första lektion själv och det kändes helt ok. A-hallen i sporthallen är ännu större när man står på planen och ska ha hand om 25 svettiga tonåringar än vad den är när man sitter på läktaren och hejjar fram IFK kan jag lova. Så pondusen testades, röstnivån höjdes och så också Mimmis Ego efter dagens pass som genomfördes med ett lyckat resultat trots att förutsättningarna ändrades helt inför passet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0