En bra dag!

Äntligen en dag som jag verkligen känner mig riktigt glad. Lektionen gick som jag hade tänk mig och nästan bättre eller ja i alla fall kände jag mig starkare i min ledarroll. Sista lektionen på dagen är alltid sista lektionen på dagen så visst är eleverna trötta och lite smågnälliga men hade en härlig klass idag så det smittade av sig på mig :) Imorgon blir det cirkelfys med idottstrean så det ska bli riktigt skoj.
Nej tyvärr har tiden inte räckt till riktigt i eftermiddag för vi har har spenderat tiden  på Stadium, Maxi, Biltema och hos Maxens extrafamilj så nu ikväll väntar lite plugg! Plugga bör man annars dör man :P

Sitter och tittar på bone söker fru nu och njae det är inte så jättespännande i år men Ann-Katrin gör hela programmet hihi :D  Ni som kollar, vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0