Bedömning

Haft bedömning nu i fredags och allt gick jättebra! Vår lärare var ute och både han och jag var jättenöjda. Jag höll i en föreläsning om ergonomi i nästan 45min så det var inte en helt lätt lektion så det kändes extra viktigt att det blev så bra. Fick veta mitt i praktiken att den ena handledaren (David) inte ska vara hadledare mer, känns inte alls särskillt bra faktiskt. Men vad gör man...

När bedömningen var slut så skulle min handledare på skolan bedöma mig och han var också nöjd. Sen fick jag kritik som vanligt och så säger han. Jo det är det där med perfektion och proffession. Jag har tänkt på något med Mimmi som har med stil att göra. Så frågar han den andra lärarkandidaten om hon också har sett något fel med min stil och mina kläder/utseende. Så var tanken att hon skulle peka ut vad som var fel. Hon hade ju inte tänkt på något och inte jag heller så vi satt som frågetecken. Så säger han, jo du har för mycket häng på dina byxor!!!!. Han tyckte alltså att en tjej ska ha byxor som sitter tight!!!! Å vad arg jag blir!!!! Okej om jag hade visat rumpan eller inte varit hel och ren men jag känner faktiskt mig kränkt när någon påpekar sånna saker! Dessutom sa han det till min bedömande lärare!!!! Som tur var så delade de två inte den åsikten så som läraren sa praktiken är till för att man ska ta med sig det man tyckte var bra och strunta i det som man inte har nytta av!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Ja verkligen, strunta i sånt nonsens. Vissa bara måste hitta på nåt negativt att säga. Men vi vet att du är bäst. Kram mamma Mia

2010-10-24 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0