Trött!

Trött på tentor, trött på uppsatser, trött på att alltid ha något hängande över mig, trött på att aldrig få koppla av utan att vara stressad över att inlämningsdatum närmar sig eller att hålla koll på om schemat har ändrats. Trött på att aldrig kunna planera något eftersom skolan kan ändras hur som helst. Trött på att tro att man har fem grejer kvar  att göra och så kommer det in mer och mer och mer hela tiden.... trött trött trött är jag på allt vad skola heter. Önskar bara att jag ska få bli leeeeedig!!!!!

Är superstressad eftersom vi har så mycket att göra i november jag kan inte ens se framför mig hur jag ska kunna klara allt, har ingen plan allt bara snurrar i skallen. Japp så känner jag nu... igen.

8/11 uppsatsplan
12/11 betygsredovisning
18/11 Musik och rörelse inlämning
22/11 musik och rörelse redovisning
22/11 Folkälsorapport vetenskaplig
26/11 idrottspsykologi tenta
25/11 bollspel inlämning individuell planering
29/11 redovisning bollspel grupparbete

X(




Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Oj oj ett sånt schema kan göra vem som helst stressad. försök att fokusera och tänk på att vid jul är allting mycket lugnare. Kram mamma Mia

2010-11-08 @ 17:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0