Fixardag

Idag har jag städat hela lägenheten, bytt gardiner, satt upp nya fönsterlampor, handlat och jag och Fredrik har nyss ätit tacos som smakade riktigt riktigt bra! Fredrik har dessutom städat och tvättat bilen så båda har varit riktigt duktiga idag! Har haft fullt upp men har äntligen fått ro i kroppen igen och så smått börjat intala mig själv att allt löser sig <3

Bäst av allt är att hela lägenheten doftar nybakat för jag har gjort frallor som var hittepårecept med inspiration av filmjölksbröd och morotsbröd. Gott gott blev det hihi


Kommentarer
Postat av: jessica

mums :D ge mig ditt hittepårecept hihi :D

2010-11-05 @ 23:04:26
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0