:'(

Inte alls glad idag, haft världens skitdag!
Musikpasset funkade skitbra igårkväll och när jag väl skulle redovisa idag så fanns inget kvar i hjärnan. De va fel låt, fel takt, fel steg och i fel ordning!!! Blir så jävla sur när jag vet att jag kan så mycket bättre. Fattar inget, jag som tycker sånt är jättekul. Har kört det hur mycket som helst med olika klasser och elever men aldrig att det har blivit så fruktansvärt illa som idag. Okej att jag inte hade orken men hjärnan behövde väl inte slå av för det. Blev stressad när läraren poängterade så tydligt att man måste räkna åttorna. Jag hade koll på dem egentligen men tänkte aaaaalllldeles för mycket., så höga krav på mig själv att jag inte fixar ett bakslag. Inte alls likt mig :(
Klart jag vet att jag bara har mig själv att skylla, att jag skulle tränat mer osv. men hade jag kunnat spränga ett hål där i golvet och försvinna ner så hade jag gärna gjort det....

nej idag är en mycket dålig dag... inga nya friska tag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0