En lugnare dag

Startade dagen stenhårt med musik och rörelse i dag med skivstång i drygt två timmar. De va riktigt skönt för den inre stressen så hela eftermiddagen har jag mått toppen. Känner mig mycket bättre nu när jag har fått vila och efterhand som skolan rullar på så får jag ta en sak i taget.

Fredrik har bakat sockerkaka så jag har fått assistera lite nu ikväll. De ska ha lite avslutningsfika på praktiken imorgon så de kommer säkert uppskatta hans verk.

Punka på cykeln också idag när jag skulle hem från skolan blev ingen trevlig tur hem i den hemska kylan. Cykeln ska på lagning och sålänge får stackars-jag ta mig till skolan på annat sätt... aj aj



Nu är det någon timme kvar innan jag får krama kudden igen men jag längtar redan hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0