Tröttis

Nu sitter jag i soffan och är helt slö, Max väkte mig alldeles för tidigt och jag kunde inte somna om.
Ikväll kommer vågra bästa vänner hit och vi ska laga supergod mat! Hoppas jag kommer ihåg att ta bilder på det så ni kan få se sen.
Ska bli så himla skönt med en planerad kväll med vänner. Senaste tiden har det varit så mycket, allt från blindtarmsinflammation till uppsatser och jobb så jag hoppas att denna kvällen blir mycket lyckad.

Bakade min herman igår och fick använda banan för vi glömde köpa äpplen, sen tog jag i lite citronsaft för att den inte skulle bli för söt och vet ni vad? Den blev perfekt. Så tack Carolin för en rolig kaka :)

Uppsatsen går framåt och vi har faktiskt varit riktigt duktiga när vi har träffats så projektmallen är i stort sätt färdig :)

Nu tar vi två dagars helg!!



Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Det gör ni rätt i som tar helg. Banan måste jag prova på nån av alla de Hermansatser som står på köksbänken. Om 10 dagar är de ca 45 st.......

vem vill ha?

Mamma Mia

2010-05-14 @ 09:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0