Nu är plåstren av

Så jag följde faster Callas råd att ta bort mina plåster och de va inte så farligt faktiskt. Ett av ärren var fulare än de andra två men generellt så va de väldigt fina alla tre. De gör lite ondare nu utan plåster när tröjan skaver mot och så men det går bra ändå.

Jag har pratat med mitt sommarjobb i Halmstad nu och kommer att jobba från den 7:e juni till den 29:e augusti 100% så de blir en tuff sommar i år igen men sen räknar jag ner, en tremin till fixar jag sen är det ledigt år som gäller för hela slanten. Kul att jag har fått ett extrajobb som personlig assistent. Fortsätter jag att trivas med det så kanske jag kan gå in och jobba fler pass sen när jag är ledig, för om man ska kunna resa så måste man ha inkomst.

Sen har vi fler planer inför våren som ingen vet om ännu mer än vi men det kommer mer om det framöver!

På fredag kommer Becca och Freddie hit och vi ska hitta på något kul, vad vet jag inte ännu men ändå.

Dagen idag spenderas åt plugg och eftersom regnet står som spön i backen tänkte vi passa på och ha lite midsommarstämning här hemma ikväll med matjessill och potatis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0