Ledig dag

Underbart, idag är jag och Josse lediga bara för att vi har varit så duktiga på att skriva uppsats!
Igår var jag på jobbet och vi hade riktigt roligt, var bland annat på baduset och simmade jättemycket!
Solen var frmam hela dagen och jag fredrik och Max satt i tiwoliparken och njöt - men idag försvann den igen. Tur att värmen håller i sig i alla fall.

Senare idag ska jag köpa en kjol som jag ska ha när vi ska på Vikoria och Daniels bröllop. Tydligen ska vi som representerar skytterörelsen ha vit piké och svart kjol. Kommer nog bli väldigt tjusigt :)


Snart blir det långpromenad med lillen i det sköna vädret :)

Kommentarer
Postat av: Agneta o Eyvind

När ni varit på Kronprinsessbröllop måste vi väl sedan säga Ers Kronprinsessiga höghet till dig, eller :)

Kram

Agneta o Eyvind

2010-05-29 @ 13:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0