Hemma igen

Så fick jag äntligen komma hem från sjukhuset igår. Ni har säkert hört att de onda i magen inte gick över utan att jag fick åka till sjuhuset och opereras under natten för blindtarmsinflammation. Så nu sitter/ligger jag här i soffan med världens vackraste lilla vovve och försöker ta vara på dagen så gott det går. Har väldigt ont och kan knappt resa mig fån soffan men humöret är ändå okej :)
Tyvärr tappar jag väldigt mycket i skolan de här dagarna och jag har inte en chans att ligga och läsa och skriva något vettigt, har skickat till läraren att arbetet kommer vid ett senare tillfälle. Finns inte så mycket att göra åt det.

Missade dessutom jobb idag hos min lilla tjej men de får bli nästa sönda istället då jag hoppas att jag är på benen igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Fortsätt krya på dig så håller vi tummarna att du snart är tillbaka i skolan och på jobbet.

Kram mamma Mia

2010-05-02 @ 15:33:16
Postat av: Carola

Hej Mimmi! tänker på dig jättemycket! Verkligen OTUR du haft! men tur i oturen att det gick op. Jag kan förstå dina känslor med magsmärtan efteråt, har också gjort liknande operationer..Jag fick ha en kudde på magen om jag hostade eller råkade skratta för det gjorde så ont. Men vet du, det BLIR bättre! och det är sköööönt veta! Snart är du uppe och hoppar igen, kroppen ska bara ha lite tid. Kram från ett soligt lund/ Carola och hennes gubbe ;)

2010-05-02 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0