En riktig pluggdag

Förutom att grannen har försökt sätta upp tavlor i över ett år nu så verkar de fortfarande ramla ner titt som tätt för han bankar vid de mest konstida tiderna på dygnet... så tröttsamt nä amn sitter och försöker fokusera på skolarbete. Jag och lille Max har nyss varit ute på promenad och det var riktigt skönt väder ute. Jag åt sen frukost så nu väntar jag på att Fredriks ska komma hem så vi kan laga något gott.

Ikväll blir det ett besök ute på skyttet - fortfarande ingen träning för mig. Kan inte ens sova på magen så att skjuta är inte att tala om ens. Undrar när det ska bli bra. Fredrik tycker det är dags att ta av plåstren nu men jag tycker det är lite läskigt och se min nya look på magen så de får sitta ett tag till. Tills jag vant mig vid tanken att magen ser annorlunda ut nu. Tur var det i alla fall att jag slapp ett långt snitt :) Ja ja jag vet man ska inte vara fåfäng utan vara glad att de kunde fixa det så enkelt men... ... ja vem vill inte vara fin på stranden i sommar :P


Kommentarer
Postat av: sara - Mamma till Nova

Hoppas du hade en bra gårdag?

2010-05-11 @ 13:16:44
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Carola

Hej Mimmi! av med plåstren nu!!!! så huden får luft!!!! ärr blir det alltid...du ska börja "tejpa" nu Fredrik vet vad du menar. I många veckor så ärret blir finare, men därför måste plåstren av nu. Du kan ducha med de nya steristripsen finns köpa på apoteket eller kirurgiskt tejp, men lossnar dem eller blir smutsiga får du sätta på nya. Vänta inte ...skönt att det går på rätt håll! Ge Max en STOR KRAM från mig! och till er också givetvis! KRAM Carola

2010-05-11 @ 15:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0