En liten tur

Till halmstad och därefter en liten tur tll Danmnark. Så ser mina dagar ut famöver. Egentligen känne rjag att jag inte riktigt orkar men jag vill så gärna så jag ska göra ett försök.
Så ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske träffa någon kompis ikväll och sitta och snacka men inget mer avancerat än så.
Hade riktigt ont i magen igår kväll men kanske inte så konstigt efter allt.

Idag tog jag en låååång sovmorgon till kl 11:00 visserligen var jag vaken någon timme runt sju innan Fredrik åkte hemifrån men sov jag så gott så gott, ni vet en sån morgon när man känner att man kan ta den tiden och bara man vänder si om så somnar man en stund till.... så skönt!!!


Igår besökte vi Fjälkinge och fick goda kakor och bullar av Fredriks mormor och morfar - jättemysigt. Innan dess var det skola för hela slanten och sen blev det ajajaj... kudden va så himla skön igår kväll.



Kommentarer
Postat av: JOAKIM.

sv: hehe, okej! är ju dock inte jag som skrivit listan, vilket jag skrivit rätt klart och tydligt :)

2010-05-10 @ 09:27:51
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Sylvi och Ivar

Hoppas du är bättre i din mage nu.Det var roligt att ni tittade hit och ni är så välkomna igen och då med lille Max så han får springa av sig på gräsmattan och busa ordentligt.

2010-05-11 @ 11:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0