Duktiga tjejer!

Idag har jag och Josse slitit med uppsatsen sedan klockan 10 och visst har det gett resultat! Vi har också planerat in alla dagar som vi ska träffas och slita ännu mer! Imrogon är det dags för den första grupphandledningen och vi känner oss väl förberädda. Har också startat med att skriva litteraturgenomgången och intervjuerna kommmer att genomföras denna och nästa vecka.

På torsdags ska jag gå in och jobba lite extra. Känns som att det behövs nu inför sommaren så man kan njuta lite extra. Första lönen kommer ju inte förrän i juli så det är välbehövligt om man ska kunna hitta på någonting extra kul.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Fredrik ska ha möte och jag kan inte skjuta så känns faktiskt inte ens lönt att åka dit. Vi ska ta en skyttekväll på fredag istället är tanken :)

Nu väntar jag på fredrik så vi kan gå till stan och köpa snygga skor till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0