Nya friska tag

Så var det snart dags för en ny arbetsvecka och vi ska hålla egna lektioner ännu mer nu än förra veckan. Jag ska ändra mitt arbetssätt inför nästa vecka och låta mina två kollegor ta lite större plats. Jag ska ju inte behöva vara polis medan de undervisar i ämnet. Nej nu ä det dags för ombytta roller. Men hur ska jag kunna stå framför alla och prata när de inte lyssnar på mig utan att säga ifrån? Nej den taktiken fungerar nog inte om jag tänker efter så ja de får väl bli som det blir.

Dagen började idag kl 7 med tvätt. I denna fastigheten går det inte att få en tvättid så det är därför.
Fredrik har ont i ryggen + att han har massor av plugg mendan jag också har plugg men mer i huvudet, inspiration inför kommande lektioner. Så dagen har ju inte de bästa förutsätningarna men vi får göra det bästa av den helt enkelt.

I eftermiddag blir det en tur till ikea och inhandla ett nytt vardagsrumsbord förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0