Max - jag saknar dig

Blev så ledsamt i lördags när jag skulle åka iväg och visste att jag inte skulle få se min lilla älskling på länge. Men sen påminde jag mig själv om att han faktiskt bara är i Rinkaby och det är inte så långt dit. Jag vet ju att han älskar att vara där men ändå saknar jag honom sååå mycket. Men vad gör man när man ska ha praktik och tävlingar varje helg i 3 veckor? Får ta igen det i sommar när vi ska vara i Halmstad och jobba.

Ikväll blir det tidigt i säng för 06:15 ska jag åka till tåget. Trött kommer jag att vara det är en sak som är säker i alla fall. Nu blir det minisemlor som mamma har bakat :)



Mina favoriter!


Min Halmstadfavorit!

Kommentarer
Postat av: Rolf Ingrid Max

Lilla Mimmi, lycka till med praktiken de kommer att gå bra. Max har det bra är ute mycket å träffar kompissar.Men jag fårstår dej att saknaden finns alltid där. Ni får komma hit när ni vill å hälsa på han.Har ni några minuter över så kom.Strålande sol å vacker vårdag i dag med mycket fågelkvitter så vi vill själv också vara ute så myck vi kan. Kramar på er Mimmi å Lillnotte Från Maxemannen.

2010-03-03 @ 11:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0