fortsättning

Dagen slutade inte där, på kvällen kom fredriks fräldrar hit med tre presenter. Jag öppnade dem redan innan vi hade hunnit äta klart. Fick en tröja (som passade perfekt) en bok och av Carolin fick jag en jättefin ängel i ett halsband. :) Ska tänka på min morfar när jag bär den. Tack så mycket alla tre.
På tal om morfar så kändes det väldigt onstigt att fira första födelsedagen i mitt liv utan honom. Det har snart gått exakt ett år sedan han dog och jag kan fortfarade inte tänka på honom utan att jag blir ledsen. Undrar hur länge det ska vara så?
På finalen förra helgen tänkte jag på hur stolt han brukade vara när jag sköt bra. Han finns alltid med mig men än så länge har jag svårt att se tillbaka på de ljusa minnena utan att bli ledsen. Men det ska väl ta sin tid antar jag...


Idag blir det städning och tvätt plus att jag ska skriva en stor del av min uppsats och ikväll är det föreningsmästerskap så dagen är fullspäckad!






Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Kul att presenterna passade. Ja man slutar nog aldrig att tänka på de man en gång mist men saknaden blir lättare.

Kram mamma Mia

2010-03-26 @ 13:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0