Hej igen

Nu har jag äntligen vaknat upp från mitt ide och svaret till anonym person är att jag inte slutat bara de att jag är grymt förkyld, sommarvädret är fantastiskt och varje vecka jobbar jag 5-6 dagar (8-timmarspass).  Inte lätt att hinna med allt och framförallt inte lätt att hitta inspirationen.

Lisebergsresan med Fredriks familj blev väldigt lyckad så tack till er alla 4 för en oförglömlig helg :)

Den nya kameran som jag har är inte lika smidig att ladda upp bilder med så därför tar det lite längre tid att få in dem och därmed också att få dem till bloggen.


Har foton både från stockholm och göteborg som jag inte hunnit/orkat lägga in ännu. Oftast är jag helt färdig efter att jag har jobbat men idag tog Fredrik med mig till minigolfbanan och stranden och därefter bjöd han mig på fantastikt väldbehövd vinstpizza! Jag vann nämligen med 54 mot 55 :D :D :D


Jag lovar att inläggen bli tätare till hösten när man har tid och lust att sitta inne vid datorn.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Bättre lite än inget på bloggen - ser fram emot hösten med fler inlägg. Grattis till vinsten i den mycket jämna minigolfmatchen.

Kram mamma Mia

2010-07-21 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0