Alla bloggar

utom jag :)


Jag har tänkt flera gånger nu att jag ska ladda upp bilder och skriva massor men inspirationen flög bort med vinden.
Imorgon ska vi till Göteborg med Fredriks familj och de ska bli rktigt roligt! 2 nätter på hotell, Liseberg, shopping ... ja kan det bli annat än kanon?

Igår spendarades kvällen på Gekås och för första gången på flera år hittade både jag och Fredrik en hel del snygga kläder.

Har dessuton satt igång träningen nu inför idrottsterminen. Cykel och inlines har det blivit kombinerat med styrketräning.... ja jag vet jag är en riktig friskus!!! hihi :D


Ta nu hand om er och varandra njut av dagen som är idag, vänta inte tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej, allt väl? Tänkte bara upplysa dig om att jag har en ny blogg ifall du vill läsa. Det är länken ovan.

2010-07-15 @ 19:30:27
URL: http://Sirbananafiend.blogspot.com
Postat av: Anonym

Slutbloggat??

2010-07-19 @ 13:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0