Rörigt, rörigt, rörigt

Jag är ledsen att bloggen inte uppdaterats på väldigt länge men jag har så himla mycket i huvudet hela tiden. Imorgon börjar den nya kursen Au2, hallandsserien ska skjutas, böcker ska fixas, eventuella kompletteringar på paper ska ordnas och jag är helt slut i hjärnan.
Dansen gick bra och jag vann förbundsmästerskapet idag så egentligen är det mesta bra.

Just nu sitter jag i soffan hemma i Halmstad, en härlig tilflyktsort när man bara vill släppa taget om allt vad vardagsproblem heter och bara koppla av. Jag och pappa åkte till badhuset i Laholm igår (som vi gjorde nästan varje lördag i flera år när jag var liten) så sånna saker har jag ängnat mig åt, där jag inte behöver tänka helt enkelt!

Ja efter detta inlägget kanske ni förstår varför jag inte bloggar så ofta, jag har helt enkelt inte så mycket roligt att berätta just nu.



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Grattis till vinsten i förbundsmästerskapet! Kul att dansen gick bra och nu väntar nya tag med Au2 det kommer säkert att gå galant. Kram mamma Mia

2010-01-25 @ 17:32:18
Postat av: Robin

Det är när man inte har så mycket roligt att berätta som man låter bitterheten ta sitt uttryck och gnäller en massa;)

2010-01-27 @ 22:39:52
URL: http://sirbananafiend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0