Redovisning

Ja idag hade vi vår redovisning i Yoga, vilket visade sig bli väldigt lyckat om man nu får säga så om något man själv varit delaktig i. I detta landet är det ju lite tabu att göra så! Men man det var roligt och kändes bra ia lla fall.

Egentligen skulle jag åkt till stallet igår men det fick bli idag istället, så hade jag turen att sluta tidigt me så nu blir det ridning i dagsljus, alltid trevligt :)


Ikväll ska vi slappa till det riktigt och köpa utemat, fick hem ett kuponghäfte med posten så då får man faktiskt unna sig, så de så.

Dessutom har vi provsmakat cola idag men jag gissade fel mellan cola och pepsi och cola zero och pepsi max... kasst eller vad haha, Fick också veta att det är bättre för vikten om man dricket light och att aspartam inte ökar risken för cancer. Men jag tänker i alla fall fortsätta dricka vanlig cola utan sötningsmedel :)

Vilken sorts cola gillar du bäst?



Kommentarer
Postat av: Becca

Vanlig cola, har tänkt till och ska man ändå dricka läsk kan man lika gärna dricka den riktiga

2010-01-11 @ 17:03:27
Postat av: Anonym

Skönt att redovisningen gick bra:) Du får komma hem här och hålla ett pass för oss sen! Jag kör oftast på Cola Zero:) Bara så du vet!

2010-01-11 @ 18:32:24
Postat av: Carola

Tack mimmi för ditt inlägg! låter häftigt med yoga. Du får visa mig en dag! Jag gillar VANLIG cola och lär alltid göra. Skulle varit kul gjort test och se om jag kan skillnaden som druckit det sedan jag var liten ler eller det bara är "inbillning" att jag tycker mig känna skillnad. Gillar inte light, inte pepsi för söt, inte cuba cola men du nämde två andra sorter som jag inte vet hur smakar. KRAM på Er! Calla

2010-01-11 @ 19:42:31
Postat av: Ellen

Er redovisning var jättebra!! Roligt och ni hade allas uppmärksamhet. Du har perfekt röst för yogaintruktör ju=)!

Vår redovisning gick ju som den gick, tack vare att vissa... inte hade läst någonting över huvudtaget.



Jag gissade oxå fel på cola sorterna, brukar köpa zero i vanliga fall, men fy för vad den smakade äckligt idag. Men jag blev inte alls sugen på någon läsk alls efter deras redovisning, snacka om avsmak... Och jag gillar ändå läsk i vanliga fall...



Du har du inte msn?



Kram!!

2010-01-11 @ 22:02:27
Postat av: Anonym

Jollycola, som förr fanns på Danmarksbåtarn :)

2010-01-22 @ 12:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0