Ny dag

Yes idag vaknade jag av Fredriks klocka kvart över sju, och jag är ledig. Kunde inte somna om så nu sitter jag här i soffan och fundrerar på vad jag ska hitta på idag. Måste sitta lite med vårat paper i alla fall. Vi har drygt en sida kvar att skriva och det känns tungt!

Är mer sugen på att ta en runda i stan och kolla på rean. Men  tycker mest det är jobbigt med allt folk som rycker och sliter i allt och känns svårt att fynda i Kristianstad :P

Max ligger här jämte mig på sin filt och sover så sött. Synd att jag inte har kameran i närheten då kunde ni fått en bild på honom.

Ja ännu ett fluminlägg... för alla er som läste förra inlägget så hoppas jag att vi förstog att det var på skoj och inte vidare seriöst!




Kommentarer
Postat av: Rolf

Har du inte hittat kameran ännu??? Har suttit här i timmar nu å väntat på ett fint foto å så kommer det inget.

2010-01-05 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0