Imorgon blir det soft

Tänk va skönt, nu har jag bara en enda sak kvar denna terminen, dansexamination! Sen är det finish, finito, slut och färdigt! I alla fall tills måndagen efter då vi börjar nästa kurs :P Men innan dess är jag ledig från den 20:e till den 25:e utan att ha en enda uppgift att tänka på, då ska jag bara njuta det kan jag lova er. Morgondagen bjuder faktiskt på lite försmak på detta eftersom jag är ledig och inte har någon möjlighet till dansträning... eller det skulle ju vara att åka till Rinkaby och bjuda upp Rolf i så fall men jag tror det får bli nödlösningen kvällen innan examinationen om det krisar haha.


Imorgon ska jag faktiskt trots slappedag ta tag i julgranen, försöka bli av med allt glitter. Ljusstakarna ska bort och tomtarna ner i sina lådor. Det mesta är redan borta men lite har jag kvar. Skönt med lite pyssel. Ska även ta en sväng ner på stan och kolla rean. Fick några presentkort i julklapp som kanske kan komma till nytta - hoppas!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0