Härliga vinter

Idag skiner solen över Kristianstad. Drygt en decimeter snö ligger på marken och det är -8 grader kallt. Men som tur är finns det varma kläder både till mig och Max så idag på min lediga underbara fredag gav vi oss ut i skogen. Max fick hundgodis och jag varm choklad sen var dagen räddad. Nu sitter vi här hemma under varsin filt och känner oss väldigt nöjda med dagens prestation ute på vendesbanan.

Enjoy!






Ikväll blir det riktig festmiddag för att fira att jag klarade tentan och kanske slänga ett öga på let's dance också.
Imorgon ska ag skjuta Halland/Skåne i Hörby - Tack pappa Micke som ville följa med!


Kommentarer
Postat av: Carola

Åååååååååååååå vad fina bilder!!!!! SOM JAG SAKNAR MAX!!!! han såg verkligen nöjd och trött ut efter sin snö färd. TACK för du lägger in bilder! värmer gott och ALLTID lika ROLIGT att SE!!!! jag uppskattar det mycket! Lycka till imorgon!KRAMAR Carola

2010-01-08 @ 19:57:27
Postat av: Ellen

Max är så underbart söt!!!!

Du var o när är det i Hörby? Tänkte om man skulle komma o hejja? =)

2010-01-08 @ 23:36:48
Postat av: Mamma Mia

Grattis till att du klarade tentan! Härliga bilder

2010-01-09 @ 09:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0