Halland/Skåne

Inte helt nöjd med dagen som slutade på 386p för mig. Visserligen vann jag min match men vad hjälpte det när skåne spöade halland med 11-3. Kanske dags att byta klubb snart?
Middagen efter var i alla fall super, alltid något!

Imorgon blir det förmodligen en sväng till stallet och vid fyra ska vi hem till mamma Mia med familj och äta riktigt god söndagsmiddag. Alltid så mysigt där hemma och dessutom var det jättelängesen.
På förmiddagen har Fredrik planerat en överraskning (i have no idea) och sen ska vi båda plugga. Jag ska förbereda inför min och malins redovisning som jag tror kommer bli riktigt bra.

Nu sitter vi bänkade för filmen independence day...



Idag bjuder jag på en bild på Max 10 veckor. Visst har han blivit stor?

Kommentarer
Postat av: Rolf

Låt nu inte svärfar övertala dig o byta klubb.

Fast å andra sidan verkar ju Skåne bra mycket bättre än Halland. Kram.

2010-01-10 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0