EN LÅNG DAG

Överraskningen visade sig vara frukostbuffé på Fantasi. Jättemysigt, nästan bara vi där också. Tack älskling!

Efter det blev det 3 timmars tvätt och sen satt jag med yoga till klockan fyra. Därefter rann tiden iväg när vi var i Hammar. Fick riktigt god mat och många glada skratt. Det hjälpte mycket nu när mormor blivit sjuk igen.

Imorgon är det alltså dags för redovisningen om yoga och sen närmar sig dansexaminationen med stormsteg! Känns sådär men efter en knapp times träning med Fredrik ikväll så känns det bara bättre och bättre. Men jag lär ju vara ganska nervös när dagen kommer!

På fredag blir det jobb på skolan där jag gjorde VFU. Någon som har tips på vad jag kan göra med årsk 5 och 6?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0