Sista dagen

Ja imorgon ska arbetet in. Efter några dagars hårt slit börjar jag nu känna mig färdig. Visserligen är det väl så att man aldrig känner sig riktigt färdig men nöjd i alla fall.

Måste bara skryta lite också när jag ändå håller på att berömma mig själv ;) , jag och Malin fick VG på både vår uppsats och i det muntliga Yoga arbetet så vi fick VG på den kursen, något som alla trodde skulle vara omöjligt hihi :)

Längtar efter att mitt gevär ska komma tillbaka från Motala där det är på reparation. Fruktansvärt frustrerande att inte kunna träna när det är SM och riksfinal i skyttiaden om bara några veckor!!! Har inte hört något från vapenteknikern så jag antar att allting är som det ska.



Idag ska jag och Max njuta massor av att arbetet är färdigt och att det har slutat snöa!

Kommentarer
Postat av: Carola

GRATTIS! Vad roligt! jag tar gärna emot en lektion av yoga när du har tid någon gång. Kanske något för dig att bli ledare i framtiden? kommer nog behövas mycket av den biten....Har för mig det ska komma mer snö..Tror jag jag läste. Den finaste vitaste vintern jag upplevt på många många år! KRAM Carola

2010-02-17 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0