Nu är det dags

ja här kommer äntligen en uppdatering av bloggen. Har haft så fullt upp alla dagar nu så jag har helt enkelt varken haft tid eller lust att lägga speciellt mycket energi vid dumburken. Böckerna kommer inte i tid och man har inte tillräckligt med pengar för att köpa alla så man använder biblioteket där alla andra också vill komma åt böckerna :P Jag och malin fick jättebra kommentarer på vårt paper så vi är helnöjda och därmed är andra kursen i idrott och häsa avklarad!

Idag ska jag extrajobba en timme som provsmakare på gastronomiköket på högskolan. Indisk mat blir det denna gången, snabba, goda och enkla pengar :)

För övrigt känns kroppen inte alls särskillt bra för tillfället, har problem med ena örat... aj aj igen.

I helgen blir det skyttiaden och igår tränade jag inför det, inget vidare gick det jag var helt skakig i kroppen och inget ville fungera... Nya tag på torsdag!


Nu ska jag cykla iväg till skolan wish me luck ;)

Kommentarer
Postat av: Dallo

Grattis till segern idag:) Jag är verkligen imponerad att du lyckas hålla skyttet igång så bra trots så mycket i skolan! Bra kämpat vännen:)

2010-02-06 @ 23:08:26
URL: http://metrobloggen.se/dallo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0