mysig pluggdag

Idag är det lite varmare än vanligt i Kristianstad. Temperaturen ligger strax under nollan men jag och Max trivs bäst inomhus. Små promenader blir det i det vackra vädret men korta. För trots den relativt höga temperaturen så blåser vinden igenom alla kläder.



Mitt gevär är skickat på lagning och jag börjar bli lite smått orolig. Men säg när är jag inte orolig när mitt gevär är på vift? En annan orolig sak är delprov ett som ska lämnas in nästa vecka. Jag ska skriva om energi och jag hittar inte riktigt motivationen. Har  gjort en mindmap idag men sen ska man leta upp sin kreativa sida och hitta på ett temaarbete där man kan få in energi i nästan alla ämnen.
Som ni hör har jag mycket att fundera på och som tur är har jag hela eftermiddagen på mig nu... yippi :(

För att ändå pigga upp detta inlägget lite så kommer här en bild på avancerad chokladkakspudding som jag och Fredrik fixade en myskväll, de ni!



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Ser riktigt god ut den chokladpuddingen och den ger säkert en hel del energi också:)Mamma Mia

2010-02-12 @ 07:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0