MYSIG DAG

Hela eftermiddagen idag har jag och max varit i Osbyholm hos Ragge och ellen. De va lite spänt mellan vovvarna frsta tiden men sen släppte de och vi alla fyra kunde slappna av :)
Tacos, vin, supergod efterrätt och härligt sällskap, kan det bli bättre än så? :)

Nu är max typ övertrött, han sprätter på mattan och tuggar på sitt nya ben... klockan halv tolv på natten. Hallå liksom! :) Jag funderar på ungefär hur många steg det krävs för att jag ska ta mig till sängen... och kommer fram till att om jag går inom 5 minuter så ska det nog gå bra :)


Stulen bild från Ellens facebook men så här söt var Ragge idag också!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tusen tack för en jättemysig eftermiddag!! Ragge har varit helt färdig idag me, men va roligt att de gillade varandra! Hoppas att du fick bilderna, skulle de va för små, fixar jag större till dig=).

Kram!

2010-02-27 @ 13:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0