Långledigt!

Ja nu var det dags för ännu en period av långledigt, nästa lektion är på tisdag så nu nu tar jag sportlov! Ska försöka ta tag i lite uppgifter som jag har liggandes men i så fall är det bara för att underlätta inför kommande examinationer.

Imorgon kommer Becca hit så vi ska fika och prata massor :) Vi ses ju inte så ofta så vi har väldigt mycket att säga när vi väl ses:) På fredag ska jag och Max till Hörby och träffa Ellen, ska bli jättemysigt. Hon har också en vovve så vi får hoppas att de tycker om varandra men det tror jag <3

Jag somnade någon timme i eftermiddags så det lär bli en sen kväll, OS går varmt på TV men synd där fär svenskorna i skidskyttet där det kunde blivit medalj. Men en 5:e plats är ju faktiskt väldigt bra ändå.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0