...

Ja Max är en hund, men tänk för att man kan ha starka känslor för en hund också!
På morgonpromenaden idag mötte vi en kvinna med en stor hund. Max lät som vanligt argt och hoppade
upp och ner för att se vad hunden var för en typ. Så när jag stannar med Max för att han ska lugna sig och kvinnan ska kunna gå förbi så säger hon till sin hund: Det är bäst att du går förbi den där äckliga lilla saken!
Hur kan man kalla någon annans hund för en äcklig liten sak?
Jag blev så paff att jag bara stannade upp och såg ut som en fågelholk, på vägen hem funderade jag över om jag hade hört fel men när jag tog i ytterdörren hemma så insåg jag att jag stött på en av världens alla idioter, just på första promenaden en måndag morgon, hoppas hon faller på en isfläck och bryter tummen!!!

Nej det glada morgonhumöret försvann snabbt och plötsligt kändes det  tungt att ta tag i skolarbetet igen, pust*



En äcklig liten sak???

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fy för vad arg jag blev när jag läste detta! Vilken jäkla människa, inte värt ett ruttet öre för att hon sa så om lilla söte Max!!!

Jag hade nog oxå blivit helt paff, men nog ändå slängt ur mig något oppassande tillbaka. Fast det är väl hon som har problem, jäkla människa!!!

USCH!!!



hihi jag lovar att jag e på bra humör egentligen... hihi



Kramar från mig o Ragge!!! Vi tycker i varje fall att max är supersöt!!!

2010-02-15 @ 12:27:36
Postat av: Pappa Micke

Ja du Mimmi, vad säger man: den siste IDIOTEN är inte född ännu! Max som är "världens goaste vovve" !!

2010-02-15 @ 15:48:32
Postat av: Mamma Mia

Nej verkligen inte -- världens gulligaste!

mamma mia

2010-02-15 @ 22:03:30
Postat av: Max är UNDERBARAST hela i Världen!

Hon har inget hjärta Mimmi! OM du träffa henne igen ska du säga HÖGT och tydligt till Max! Usch Max där kommer den där ELAKA GAMMLA tanten igen, bäst vi tar en annan väg! se vilket hon regarer mest för elak eller gammal..GRYMMA tant!!!!! Vi är många som älskar Max! jag också! se det! bry dig inte om sådan hjärtlösa människor! STOR KRAM Calla

2010-02-16 @ 14:50:27
Postat av: Sandra

Det blir gratis sen när man fyller i koden i programmet. =)

2010-02-16 @ 18:54:15
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0