tack

Tack för era tips på uppiggande saker. Känner mig visserlien fortfarande värdelös på ett plan men för övrigt flyter livet på ganska så smidigt nu. Om jag inte får omtenta eller liknande så har jag bara uppsatsen kvar och vi har kommit igång riktigt bra denna veckan. Nästa vecka går vi in i fas två med resultat och analys, därefter är det diskussionen kvar och sen..... färdiga!
Känns så otroligt skönt att börja se ett slut på dessa 2,5 åren av plugg som var det första målet när jag började plugga. februari- oktober  2011 blir det ett litet break för att sen fortsätta med examensarbete och 2 år svenska som blir mitt andra ämne. Jag hade redan från början planerat in denna ledighet så det känns riktigt bra att allt gått som jag tänkt mig hittils.

Ikväll blir det mys med bästaste sambon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0