Mycket nu

Senaste tiden har kantats av plugg och jobb enbart. Jag har spenderat tiden hemma i Halmstad då gamlevovven inte mått så bra. I förrgår packade jag min lilla väska och åkte tillbaka till metropolen igen. Innan jag satt fötterna på skånsk mark fick jag vara så snäll och tacka ja till att vicka som assistent på fredagen och nu äntligen sitter jag här i soffan men julfesten på jobbet som blev inställd och äntligen en dag utan några som helst planer. SKÖNT att vila hjärnan. På måndag drar vi nämligen igång med den fruktade B-uppsatsen hu!!!

Nu blir det frukost och en alvedon.

och en stor kram till Carola i lund som fyller.... några år idag :P
GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0